Selasa, 3 Februari 2009

Maruah

Salam. Koi nyambong sikit cerita ari ni. Semalam semasa koi nulis blog ni fitri dok tanya koi macamana buat blog. Sejahil koi ni dengan komputer tapi masih ada orang tanya koi dan ada juga masanya koi lebih.

Cerita politik tak abis, ini semua maruah punya hal. Kalau awak rasa tak malu buatlah apa sahaja yang awak suka. Keluar masuk nafi hilang dan macam-macam. Itulah sebabnya kalau tidak berpegang pada yang asal iaitu Islam. Islam itu tinggi dan tiada yang lebih tinggi dari Islam. Segala-galanya mati dan hidup adalah kerana Islam.

Minggu depan ni koi ada lagi program motivasi. Kali ni Teknik Chenor pulok. Buat di Green Park. Insya Allah akan berjalan lancar.

Musim ni musim perubahan dan penambahbaikan. Untuk keluar dari tempurung begok, marilah kita sama-sama membuka minda dan berlapang dada mencari kebenaran.

Mari kita sama-sama membangunkan ummah dan mempertahan agama demi tuhan yang maha esa.

Wassalam

2 ulasan:

  1. salam ustaz,

    kwn doh lama cari awok n nok jumpe...masih tak dpt berjumpe dgn awok ye even duk dekat je...nanti kwn tel awok lagi leh la kita jumpe kali ni ye...Insya Allah...tak pun kita jumpe je kat bukit gantang atau bukit selambau kalu betul PRK di buatnya...mane lah tau kot2 SPR kata 'surat mati' tu tak betul plak ke... :)

    BalasPadam