Selasa, 10 Februari 2009

Kebenaran

Salam. agak lama koi tak nulis. Sejak kes perak, mod nak tulis hilang. Tapi semalam rodong koi rizan ada sms, roslan meninggal, dan kemudian malam dia sma linkkan blog koi dalam blog dia. Koi dengan rizan ni memang klos tapi lama tak jumpa.

Kali akhir koi jumpa roslan pada tahun lepas semasa dia ceramah di kerdau. Al fatihah.

Minggu lepas koi ke kuantan di smt seri pelindung. program motivasi dan re-orientasi. dari 400 pelajar hanya 200 orang sahaja yg hadir. Luar biasa!!!. Ahad lepas program kursus pemimpin pelajar. Sekitar 60 orang. Pelajar yang berdisiplin dan pintar. juga luar biasa. Seperti biasa koi bersama azril. Sedang menunggu di Jerantut dan lipis.

Isnin ke pejabat dan bertugas seperti biasa. Isunya tak habis perak,perak dan perak. Semasa masa terluang koi tulis sikit berita tentang koperasi KGPAP yang koi pengerusinya. Hantar untuk diterbitkan dalam siasah dan sinar harian.

Balik kerja koi terus ke kediaman pengetua puteri. Tidur disitu tapi pagi ni bangun tidur tiada air. Bergergas balik ke kediaman barokah.

Tadi koi terfikr selepas melihat poll dalam sinar harian 95% kata PR tidak derhaka. Apa yg koi pikir jika ini caranya tak mustahil suatu hari kita akan ditadbir oleh komunis atau yahudi. Kenapa?. jika raja boleh dibeli.

Bab ni koi memang bermotivasi untuk cuba memberi pandangan aje. harap rizan buka blog koi hari ini.

Arini koi tak dapat berhubung dan dihubungi. hp koi tinggal kat kediaman pengetua.

Terima kasih.

2 ulasan:

  1. kwn dah bukak pun blog awk ni...kwn suka baca sbb penulisan awk lebih menjuruskan motivation talk...kwn lain sikit...he he he

    BalasPadam
  2. umum mengatakan pas ni di perkudakan di perak...karpal lak marak kt anwar...mcm masak sama-sama tp kenyang lain-lain..huhuhu

    BalasPadam