Rabu, 3 Februari 2010

Sibuk

Salam. Isnin pagi koi dengan YM ke Azas untuk menyetelkan program RBB unbtuk Asnaf pada 12, 13 dan 14 Feb di Warisan semilang. Juga program pada 19 - 21 Feb di Sea View khas pelajar PEREPAT. Kome berurusan dengan Pn. Linda dan Cik Dalila.

Seperti biasa sebelum tu YM amik koi diumah dan terus ke Selangor. Selepas menghadiahkan beberapa keropok kome terus ke Kem Warisan Semilang dan ke Sea View. Tapi sebelum tu sempat meeting dengan Mustafa Maulut tentang NGO Koperasi yang minta koi Lead di Pahang. Dalam sebulan dua ni 3 Ngo minta koi lead termasuk kekawan dalam NUTP minta koi lead di pahang. Satu lagi minta koi lead NGO baru berhubung dengan royalti minyak Pahang yang sepatutnya dapat juge seperti yang diuntut oleh kelantan.

Selsai melawat dua kem tersebut kome solat di surau mere tengah sementara menunggu kakak YM dan Hj Hashim datang untuk ke rumah mereka. Mula-mula ke rumah kakak ym yang telah menetap 25 tahun di meru tapi baru ini ym sampa. Selepas makan kome menuju pula ke rumah Hj Hashim yang baru koi keal dua hari lepas di kuantan. Di rumah hj hashim makan lagi, kali ini makan nasi goreng berlaukkan rendang yang sungguh lazat.

Jam telah pun hampir 10 malam dan pergi pula ziarah toke petronas yang banyak menyumbang dan derma kepada anak yatim. Selesai terus saja ke Charlton Hotel tapi dah penuh dan pilihan lain ialah di concorde.

Sampai di hotel mandi dan terus tidur sampai pagi, bangun solat subuh dan tidur kejap kerana meeting dengan SUK jam 10 pagi.

8 setengah saapan dan terus bersiap untuk meeting di tingkat 12 suk selangor. Kali ni koi meeting rasa terbeban betul, sebab harapan exco amat tingi dan program ditetapkan pada 8-10 feb di lembah ponsun.

Selesai meeting terus ke bt caves untuk mencari kem lain di sana, tapi tidak begitu sesuai Riverstone. rehat kejap di sebuah surai di sana dan teus balik ke Tloh. Keje belum siap, kena buat tentatif program 8hb dab email ke suk dengan segera.

Jam 7 malam keje selesai dan YM terus ke kuantan, koi bersiap untuk kuliah mabgrib yang telah lama koi teringgal di BP.

Semalaman di rumah pagi ni koi kene ke kuantan untuk meeting seterusnya dan khamis balik.

Tapi sebelum terlupa koi sempat mengecha di sanggang di saping bertemu mr bern untuk program out door. Dan elaun bulan ini memang lumayan. Sykur.

timekasih. wassalam. jumpa lagi. cite mekah lain kali

Tiada ulasan:

Catat Ulasan