Ahad, 8 November 2009

Sibuk

Salam. Sejak ahad lepas syed putera ajak jumpa. Pagi jumaat sebelum tu dia talipon dan bercakap panjang. Dan koi janji jumpa pada ahad malam dengan YM CR. Tapi tak dapat jumpa pada tarikh tersebut dan berjanji pada esoknya, esoknya dan akhir tak jumpa pada minggu tu. Baru kejap tadi YM CR datang umah dan kebetulan SP ada di sekitar maka kome dapat jumpa, dan amir sekali. Maka selesailah satu tajuk.

Sejak ahad YM CR amat sibuk dan koi pulok sejak rabu disebabkan oelh YM CR. Malam rabu koi emergensi ke kuantan sbb patut jumpa YM CR di tloh. Tapi hp koi tertinggal dan calling YM CR tidak disambut. Maka terpaksalah ke kuantan bagi urusan di S. Alam pada petang dan Jumaat. Namun apabila ke kuantan lain pulok ceritanya kena ke A Alam sejak petang khamis, kerana ada meeting dengan Dr. Duan. Yang sepatutnya meeting pada selasa, tapi dia terpaksa tinggal di SMC.

Maka petang lepas asar Khamis bertolak ke S alam dan berjumpa CR di tol Bentong, terus ke S. Alam SMC meeting dengan Dr. Duan dan selesai satu projek.

Seperti biasa kami tinggal di carlton dan pada malamnya miswsadi datang untuk sembang dengan CR dan koi sibok buat bahan presentation untuk esok di bentang untuk YB Yunus ddi WWBC s alam.

Pagi jumaat terus ke seksyen 3 kerana satu meeting dengan seretariat SUK tuan Isma dan sebaik selesai terus ke jais pulok meeting dengan KPP berkenaan spies masjid. Turut Ramli sidom pegawai khas. Setelah selesai beberapa perkara terus pula hubungi tuan daniel bagi appt dengan Setiausaha bahagian SUK pn munirah, namun terpaksa ditunda. Dan pada petang pula meeting lagi PMGS selangor.

Koi sejak malam hari khamis sehingg malam hari jumaat terpaksa melalui empat meeting, dan CR pula selepas jumaat terus puloa ke raub untuk satu program di sana selama tiga hari.

Pagi tadi koi masih sambung meeting lagi dengan koop pulok. Koi chair meeting tersebut hingga jam 1 tengah hari.

Minggu ini anok koi ada balik dari jerantut dan melaka. Dan petang tadi anto mereka ke jerantut dan anok koi di melaka naik bas ajelah.

Maka tinggallah ki bedua semula, cr balik kuantan dan seterusnya program isnin di kuantan, selasa di s alam dan setersnya mesti dihabiskan salam dua minggu.

Koi pulok sebaik habis meeting petang tadi, bersiap pula untuk ke mekah pada 18hb. maka terpaksalah cr setlekan sorang sehingga ujung tahun dan insya allah koi akan handle pada tahun depas.

SPIES masjid, PMGS, SUK selangor dan pahang, Pusat zakat dan lain-lain insya allah tahujn depanlah. Koi kena nekad. Semoga allah merestui dan menguatkan emosi.

Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan